The sand in california.

It’s Christmas time!

Übers Wochenende war ich zu Hause bei meinen Eltern. Es war sehr schön, nur geschneit hat es immer noch nicht so richtig, bzw. war der wenige Schnee am nächsten Tag leider schon wieder weg. Ich war mit einer Freundin auf dem Christkindlmarkt und am Sonntag habe ich den ganzen Tag Plätzchen gebacken – das Ergebnis kann sich sehen lassen wie ich finde! :)

Zurück nach München hab ich dann auch einige Umzugskartons mitgenommen, schön langsam wird es wirklich ernst! Noch gute 4 Wochen, dann bin ich weg!

Advertisements
This entry was published on December 12, 2011 at 10:55 am. It’s filed under Christmas, Cooking, Home and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

thoughts ?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: